0

SALA B, Kołobrzeg, sala do 50 osób

Baltic Plaza Hotel Medi Spa ****, znajdujący się w miejscowości Kołobrzeg, jest ośrodkiem przystosowanym do wynajmu sal pod organizację szkoleń, wykładów, seminariów. Posiadamy do dyspozycji dobrze wyposażone sale konferencyjne. Prezentowana teraz SALA B może zapewnić 50 miejsc dla gości. Naszą ofertę kierujemy do firm i osób, które chcą w fachowy sposób zaprezentować swoją firmę przed przybyłymi na wykład.

Nasz adres to:
Baltic Plaza Hotel Medi Spa ****
Plażowa 1
78-100 Kołobrzeg
Województwo Zachodniopomorskie

Jeśli mają Państwo problem z odszukaniem naszego obiektu, wspominamy, by było łatwiej, że miejscowością w pobliżu jest Koszalin ( Zachodniopomorskie ).

Ta sala konferencyjna może gościć maksymalnie 50 osób. Dotyczy to wariantu który przygotowaliśmy.

Aby wygodniej można było planować, podajemy iż:

  • powierzchnia to mniej więcej 56 m2
  • szerokość: 7 m
  • długość: 8 m
  • wysokość: 3 m

Sprawdziliśmy też układy miejsc siedzących i orientacyjnie pomieszczenie powinno pozwolić na spotkanie, według nas:

  • układ Teatralny: około 50 gości
  • układ Inny: w przybliżeniu 40 osób
  • układ Bankietowy: mniej więcej 50 uczestników

W razie pytań zapraszamy do skontaktowania się z nami. W tym celu zapraszamy do odwiedzenia pozycji SALA B, Kołobrzeg, sala do 50 osób, gdzie znajduje się więcej informacji.
Uwaga: Strona na której Państwo jesteście może zawierać już nieaktualne informacje. Dlatego doradzamy sprawdzić ich aktualność pod linkiem zawartym w notatce powyżej.

Powiązane:

  1. SALA A, Kołobrzeg, sala do 50 osób Obiekt Baltic Plaza Hotel Medi Spa **** to idealne miejsce na wynajem sali ( takiej jak choćby SALA A )...
  2. SALA (A + B) – C, Kołobrzeg, sala do 154 osób Baltic Plaza Hotel Medi Spa ****, znajdujący się w miejscowości Kołobrzeg, jest ośrodkiem dostosowanym do wynajmu sal pod organizację szkoleń,...
  3. Sala konferencyjno-klubowa, Kołobrzeg, sala do 80 osób Obiekt Hotel Zdrojowy Pro-Vita*** to świetne miejsce na wynajem sali ( takiej jak choćby Sala konferencyjno-klubowa ) pod organizację konferencji,...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Why ask?