Trener w firmie

szkolenia_karieraFundamentem każdej firmy są jej pracownicy – od ich umiejętności, motywacji i skuteczności zależy, jaki obrót na koniec miesiąca osiągnie przedsiębiorstwo. By jednak ta drużyna mogła sprawnie funkcjonować, potrzebny jest ktoś, kto będzie czuwał nad jej rozwojem, czyli coach.


Do zadań coacha należy przede wszystkim dbanie o rozwój pracownika, pomaganie mu w osiąganiu nowych celów, wskazywanie potrzebnych kursów i szkoleń. Dobry fachowiec powinien szybko zareagować na sygnały, że komuś brakuje motywacji lub czuje się niedoceniany. Rozwiązanie tej drobnej z pozoru sprawy pozwala utrzymać w „ryzach” całą kadrę, a przecież takie sytuacje w każdej firmie są czymś normalnym.

Stworzenie posady coacha akredytowanego najlepiej sprawdza się w przypadku większych przedsiębiorstw. Jak najbardziej może to być osoba pracująca już w firmie, która posiada odpowiednie predyspozycje, czyli jest spostrzegawcza, zorganizowana, komunikatywna. Techniki pracy i szczegółową wiedzę na temat coachingu można poznać na szkoleniach, które prowadzone są w całym kraju przez firmy szkoleniowe. Ofertę szkoleń coachingowych można sprawdzić między innymi w tym miejscu.

Brak powiązanych.